Innearealene

Barnehagen stod ferdig bygget i 2008 og har flotte rom som slipper inn mye lys. Vi er en stor barnehage med 5 avdelinger fordelt på to etasjer. Vi har også heis i bygget og et stort fellesrom i annen etg. som vi bl.a bruker til foreldremøter og andre felles arrangementer.

Hver avdeling har et stort og et lite lekerom som barna kan boltre seg på. Hver avdeling har også egen kjøkkenkrok, som gjør det lettvint og at det blir naturlig at barna er med på å dekke på bordene, hjelpe til med å lage mat og rydde inn i oppvaskmaskinen etter måltidene.

I tilknytning til grovgarderoben har hver avdeling egne tørkeskap hvor vått tøy kan henges inn.

Vi bruker fellesarelene om morgenen så barna kan kose seg med litt bøker, tegnesaker, puslespill og samtidig kose seg med litt med frukt.