MAI DAGER

Nå stod endelig mai på kalenderen vår. Mai betyr sol, blomster, utelek, feiring, Norge har bursdag, sanger, is, pølser, tog, aktiviteter, sosial sammenkomster og mye, mye mer. Også mai blir annerledes i år... Vi får dessverre ikke gått i barnetog på Kråkerøy 17.mai, det blir ingen store sammenkomster og jammen fikk vi tilogmed se litt snø!

Selvom også mai blir annerledes, betyr det ikke at vi ikke kan ha det veldig fint! Vi koser oss masse hver eneste dag! Barna har benyttet disse første dagene i mai til mye utelek og turdager. På tur har de funnet seg naturskatter de har tatt med tilbake til barnehagen. Barna har brukt mye av dette til å lage fin 17.mai pynt.

Siden barnetoget på 17.mai er avlyst tar vi vår helt egen feiring i barnehagen i dag, fredag 15.mai. Vi kan dessverre ikke markere dette sammen med foreldrene, og ikke kan hele barnehagen feire sammen. Tiltross for det, blir det både tog, musikk, pølser og is. Dette kommer i eget innlegg senere.

Her kommer noen bilder fra gode, fine, glade maidager :-)